Jobben min

Siden jeg er der gjennom NAV, så er jeg der for å lære,jeg skal være i tilleg til, ikke i stedet for, men nå føler jeg at jeg ikke lærer så mye mer, så på tirsdag må jeg ta en prat med sjefa.

Når vakten min er fra 9 – 4, så er 4 og 1-2 timer utover såpass stressende (masse kunder) at jeg får ikke hjelp til å telle kassa jeg har hatt hele dagen. Å telle kassa 1 gang på en senvakt er ikke nok til å lære det fullt og helt, ellers har jeg bare tidligvakter. Å være mer på tippinga og savner jeg opplæring i, men sitter i feil kasse.

Der er visst noe «status» ang å sitte i kassa som også har tippinga og hest, men det kan ikke jeg ta hensyn til om jeg skal lære alt? 🙂

Å avstemme tippekassa, og rikstoto kassa er også noe jeg ønsker å lære, naturlig nok. jo, jeg må definitivt ta en prat med sjefa  🙂

Ellers er jeg veldig fornøyd med alt jeg har lært, og at sjefa setter meg i kassa, som jeg ønsket meg, og liker best og jeg er blitt ganske så dreven på PLU-koder, og på ting som aldrid går inn på strekkodene, hvor vi må finne PLU, eller slå inn med de bittesmå tallene under strekkoden.

Og så er det kjempegøy å treffe kunder, fleipe litt og flørte litt, og så blir dagen litt hyggeligere for både den ene og den andre  😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

