Multitasking

Vi hadde familietreff på Sunndalsøra siste helgen i Juli, meget hyggelig, mye slekt møttes og vi koste oss an mass!

Satt og snakket med nest eldste søsteren min, da jeg fikk verdens beste kompliment, selv om det kom overraskende på meg. Hun sier: jeg beundret deg alltid for at når vi var sammen da ungene var små, så om du leste avisen eller et blad, at vi pratet sammen, om du var i telefonen, så visste du nøyaktig hva ungene dine drev med hele tiden slik at du om nødvendig kunne gripe inn i konflikter eller what ever, med bakgrunnshistorien i hodet!

Hehhe, jeg ble litt forundret da, jeg var hellig overbevist om at slik var da vel alle mammaer når ungene er små? Men nei, ikke henne selv, og flere hun kjente.

Så, jeg bedrev naturlig multitasking før ordet var oppfunnet da, eller?

Hvordan var du som småbarnsmor?

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

