Klumserier!

Altså, jeg er kjent for å være litt klumsete sånn brått, ikke konstant, men bare plutselig så skjer det! (Det er vel det som kjennetgner klumsethet, det bare plutselig skjer)

Jo, på det familietreffet vår på Sunndalsøra, så tok vi oss en lang og fin tur innover i fjellene, hvor vi også fikk et glimt av solen, men for det meste tåke, vi hadde stopp hvor vi fotograferte, både det vi reelt så, og det kjære bror Jostein fortalte om. Jeg selv er glad i både fosser og stryk, og tok bilder både her og både der:

Men på broen over denne fossen, så klumset jeg masse, og kameraet mitt bar plutselig datt kast om kull ned i den store sprekken vi ser i forkant! OMG, var dette det siste jeg så av det? Nytt var det og siden mitt gamle RÅSA Casio bare sluttet å virke en vakker dag på vårparten.

Men den reddende engelen fjortisen Arne Johan krabbet seg ned der, fikk tak i kameraet mitt og brakt det tilbake til meg. Han ble der og da min HELT!

Kameraet hadde fått noen sprekker, men ved test så virket alle funksjonene som de skulle! Gjett om jeg var glad!

Heretter skal jeg alltid bruke reima på kameraet!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

