Per nå:

Er en stund siden jeg var her ser jeg, får skylde på ferietid og sommervarme/hete/tåkete/regn/torden (stryk det som ikke passer)

Siden sist har jeg hatt 1 uke i Spania, på Platja D’Ore, Costa Bravakysten. helt flott, i samme luksusleiligheten vi liker best, strandliv, bassengliv, resturantliv og pub/bar-liv. Det var en perfekt uke!

I tilleg har jeg gjennom NAV fått et 3-5 mnds engasjement som butikkmedarbeider på Coop Mega her på Mysen, hvilket jeg setter stor pris på.

Første dag gikk jeg bare å kikket, fulgte Berit i kassen, gikk rundt og ryddet i hyllene, gjorde meg kjent i butikken.

Neste dag så jeg Berit ta en tipping, etter det tok jeg nesten all tipping resten av dagen, samt at jeg fikk prøve meg i kassen utpå kvelden da det var rolig i butikken.

Tredje dag stod jeg 5 timer sammenhengende i kassen (dvs at ingen stod sammen med meg, men jeg kunne spørre de andre i kassene om hjelp)

2.uken fikk jeg mega *drittjobb* i to dager, å vaske ALLE hyllelappene i HELE butikken, thihi, men det var bare å bite tenna sammen, og gå på med godt humør 🙂

Nå 3.uken er jeg satt opp på kasse og tipping alle dagene, noe jeg trives godt med, bare fredag igjen 🙂

Traff på Sjefen ute å ta en røyk i sta, og jeg spurte henne om hvordan hun opplevde min innsats? Hun var bare fornøyd, og imponert over hvor raskt jeg tok det tekniske! Til uka skal jeg ha 1 time lengre dag, og lære meg å telle/gjøre opp kasse. Det gleder jeg meg til!

Så nå gjenstår det å gjøre seg uunnverlig, slik at hun MÅ ansette meg 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Per nå:

  1. ida sier:

    Når du jobber i kassa, må du tenke ut selv hvor mye penger kunden skal ha tilbake, eller gjør kassen det for deg?

Legg igjen en kommentar

