Alder 55

Ja hei ja, jeg har siden sist oppnådd den enestående alder av 55 år.
Jeg har ikke merket den store forskjellen i mitt daglige virke, men pensjonsoppgjøret har komme og gått, noe jeg har snakket om før.
Bare at nå kommer regjeringen og andre med en heavy prisstigning på mat fra 1.7.
Så dermed er %-vise heving av 1G allerede oppspist foe en pensjonist! Og det er ganske tragisk for de det gjelder!

Selv er jeg blitt 55, og fra nå av akter jeg å gjøre som jeg vil.
Det jeg vil , når jeg vil!

Næmlig!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

